Parimad magneesiumite preparaadid

Erinevad vormid, vähem võimalust, et kehal tekiks reaktsioone, nagu kõhulahtisus. Erinevad vormid sobivad hästi laadimiseks. Seletame mõned koorekihi preparaadid lahti (parimad omade seas). Magneesiumi optimaalne vajadus 1000 mg päevas (alustatakse väikestest doosidest).



1. Magneesium tsitraat-malaat-glütsinaat Innate Response Formulas, Magnesium 300, 120 Capsules (LINK), sarnane nagu nr 4, aga lisaainetest praktiliselt puhas, kuna on "õhukeses" kapslis, siis avaneb rutem, kui nr 4. erinevad toimed. Laitmatu lisand.

2. Magneesiummalaat Advanced Orthomolecular Research AOR, Mag Malate Renew, 120 Vegan Capsules (LINK), hea vorm, lisaaineid vähem, kui teistel, hea suur kogus. Malaat suurepärane, kui tsitraadina ei soovi võtta nii palju. Eriti sobilik lihasvalude, krampide ja kurnatuse puhul. Suurepärane magneesiumi vorm ka keha laadimiseks.

3. Spets närvisüsteemile magneesium DaVinci Laboratories of Vermont, Tri-Mag 300, 120 Capsules (LINK). Magneesium on vormides tauraat (närvisüsteemile), glütsinaat (rahustab) ja malaat (omastub hästi). Kui vaadata lingilt, siis on koostisaineks märgitud ka steariinhape (mida tasub vältida), aga tegelikult seda pole, VAID selle asemel on hoopis aminohape leutsiin (lihaste taastaja). 
Laitmatu lisandKolme esimese preparaadi kapslite suurus joonlaual (mõistliku suurusega, närvisüsteemi oma DaVinci veidi väiksem):



4. Magneesium tsitraat-glütsinaat-malaat Now Foods, Magnesium Citrate, 180 Softgels (LINK), 3 vormi, nii suure koguse kohta väga hea hind. Avaneb hiljem kui teised magneesiumid, saab muljalt imenduda, kui juba maos.



Suurem kapsel, kui teistel siin nimistus:



5. Jällegi üks päris hea lisand, magneesiumtsitraat Life Extension, Magnesium (Citrate), 160 mg, 100 Veggie Caps (LINK). Natuke ikka parem lisaainete poolest, kui võrrelda samaväärseid konkurentidega.


6. Magneesiumtsitraat puhta pulbrina (LINK), siin ka lahti, kuidas kasutada ning palju magneesiumit sisaldab




7Magneesium L Threonaat Dr. Mercola, Magnesium L-Threonate, 90 Capsules (LINK) Mercola tundub kõige parem (koostisena tselluloos ja askorbüülpalmitaat ehk C vitamiin, mis on rasvlahustuv, konkurentidel magneesiumsteraat, steariinhape, millesid tasub võimalusel vältida, Dr Mercola valikuga on see isegi võimalik) ja proovitootena ka väga hea hinnaga kättesaadav see LINK. Võimas ajulõdvestiAbiks, kui on suur depressioon, ajule või rahutu keha (jalad, käed) ja baasmagneesium enam ei aita.

Mida valida, kui Dr Mercola on otsas:
- Plaan A - Dr Mercola suurem purk (LINK)
- Plaan B - Dr Best, sest see firma kasutab kõrgeima puhtusega aineid tavaliselt (LINK)
- Plaan C - NOW (LINK)

Kapslite suurused (võrdluses 5-HTP'ga (LINK), millega aju magneesium kokku sobib. 5-HTP soodustab head und ja võimendab neurotransmitterite tööd):



📝NB! Magneesium ei ole soolo mineraal. Millega koos sobib võtta?

1) Magneesium sobib oivaliselt koos D3 ja K2 vitamiinidega (koos preparaat LINK kookosõli baasil väga väikesed kapslid) ja/või



2) koos booriga (kapslis parim LINK) võtmiseks ja/või
3) võtta imendumiseks juurde hoopis B6 vitamiini (LINK) - kombo närvisüsteemile.

D3 vitamiin aitab magneesiumil ja kaltsiumil imenduda ja K vitamiini vastutab kaltsiumi hammastesse ja luudesse veo eest. Kui K2 vitamiin puudub, ladestub kaltsium hoopis arteritesse, pehmetesse kudedesse, sh. lihastesse, rinda, neerudesse ja kannustesse (tekivad osteofüüdid). Kaltsiumi ja magneesiumi vahel on antagonism (üks ei saa ilma teiseta). Kaltsiumi saame toiduga piisavas koguses, aga magneesiumit mitte. Umbes pool keha magneesiumist on luudes ja teine osa kudedes ja organite rakkudes. Kaltsiumil ja magneesiumil rakku sisse ja rakust välja liikuda aitab boor, mis on rakumembraani töö reguleerija. Seepärast on D3+K2+Magneesium+Boor nelik, mis töötavad koos!



Seotud teemad:

  • Magneesiumitest üldiselt, millised vormid imenduvad ja millised mitte, millised vormid on lausa kahjulikud, kui palju sisaldub magneesiumtsitraadis elementaarset magneesiumit ja kuidas preparaate uurida, mis maitset oodata, vaata siit.
  • Magneesiumglütsinaadist ja magneesiumoksiidist ja kui palju need vormid sisaldavad elementaarset magneesiumit, millised on lisaained, mis maitsega need on, mida preparaatidesse lisatakse, milliseid neist tasuks vältida, kuidas tootjad teevad sobinguid ja kuidas seda ära tunda, vaata siit.



Viimati uuendatud 22.01.2019

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

•.¸¸✿ Medical Medium'i raamatud, materjalid, raadiosaadete tõlked ja parim info koos •.¸¸✿

•.¸¸✿ Medical Medium'i raamatud, materjalid, raadiosaadete tõlked ja parim info koos •.¸¸✿
Kliki pildil, jõuab kohe kohale