Mida teha, kui on probleem tellimusega?

Kiire ja kõige lihtsam viis taotluse esitamiseks, kui tellimusega on mistahes probleem. Probleeme esineb õnneks küll väga harva.

Näide. Pakk jõudis kohale. Toodet (kastoorõli - castor oil) on lekkinud igale poole karbis. Tee kohe pildid.

Isegi kui teine toode on terve (aga õline), saab taotleda sellisel juhul kogu tellimuse hüvituse või kogu saadetakse kogu tellimus uuesti.                                                   

      
Lauaarvutis (veebipõhiselt) logi sisse oma kontole: https://secure.iherb.com/myaccount/profile/



Jõuad lehele, kus on kõik su tellimused, vali välja tellimus, millega on probleem ning tellimuse paremal on hall nupp Order Refunds/Returns






Järgmine leht "Select Issue Type"
  • Täpike jääb „Issue with entire order“ ehk probleem kogu tellimusega 
Rippmenüü:

- Damaged Order – Kahjustada saanud tellimus
- Product Leaked on Whole Order – toode on lekkinud kogu tellimusele>Vali see
- Wrong Order – Sa ei tellinud neid tooteid
Järgmisena lööb alla kirje, Which product - "milline toode lekkis?", vali sobiv

Ja küsimus: Would you like us to refund your order or reship it? - "Kas soovid tellimuse eest tagasimakset või, et tellimus saadetakse uuesti?"

Lae üles kuni 3 pilti.

Vajuta oranži nuppu Submit ja ongi valmis, vastus saabub väga kiirelt.

◦○⃝◦○⃝○◦○⃝◦○⃝○◦○⃝◦○⃝○

Taotlust saab teha ka mobiili äpis:

- Vasakul üleval on 3 halli triibuga nupp, vajuta sinna

- Avaneb roheline menüü, vali "My Account"

- Avaneb valge menüü, vali "Order Issues"

Järgmine leht: täida väljad
1.
- Ees- ja perenimi

- e-maili aadress

2.
- Vali väiksest hallist kolmnurgast paremal real "Order Number" tellimuse nr, millega oli probleem

- Kuna kogu tellimus oli õliga koos, siis pane täpp "Issue with entire order" (probleem kogu tellimusega)


3. Vajuta lahtrile: Select reason - Vali põhjus

Valikus on:
- Where’s My Order? – Kus on mu tellimus? (Tellimus ei saabunud lubatud aja jooksul või on kadunud)
- Box Leaking – Lekkiv karp>vali see
- Other – Muu (kui ei leidnud nimistust sobivat, kirjuta ise)
- Not My Order – Pole minu tellimus (sa ei tellinud neid tooteid)
- Box Crushed – Karp purunenud (katki)

Kinnita valik: Select

- Järgmine lahter: Description of Issue (optional)>probleemikirjeldus - võib täita, aga ei pea, laed järgmises lahtris foto

Add photo (optional) - mis räägib enda eest.

Jäta linnuke lahtrisse Copy me in Email ning saad oma taotlusest koopia mailile.

Kinnita oma taotlus vali: Submit

◦○⃝◦○⃝○◦○⃝◦○⃝○◦○⃝◦○⃝○

Kui on mistahes muu probleem tellimusega, siis käib taotluse esitamine analoogselt.
Kui on probleem mingi konkreetse tootega tellimuses, siis on valikus sellised variandid, vali oma tellimusele vastav probleemi kirjeldus, siis valikud koos tõlgetega:

Issue with individual products – Probleem mõne tootega tellimusest

  • Other – Muu (kui ei leidnud nimistust sobivat, kirjuta ise)
  • Quality Issue – Kvaliteedi probleem 
  • Wrong Item – Vale toode (toode, mida sa ei tellinud) 
  • Melted - Sulanud 
  • Damaged - Kahjustatud 
  • Expiration Date – Säilivusaeg (kas kohe saab läbi või ongi läbi saanud) 
  • Not Sealed – Ei ole kinnitatud (ehk mõne toote kork koos hermeetilise sulgejaga on lahti) 
  • Missing – Kadunud (tellitud toodet pole pakis)


*Suur tänu, Egle Laube, tellimuse probleemi pildi jagamise eest*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

•.¸¸✿ Medical Medium'i raamatud, materjalid, raadiosaadete tõlked ja parim info koos •.¸¸✿

•.¸¸✿ Medical Medium'i raamatud, materjalid, raadiosaadete tõlked ja parim info koos •.¸¸✿
Kliki pildil, jõuab kohe kohale