Looduslikud uinutajad

Siin on välja toodud 6 väga hästi töötavat varianti. Jah, kõiki võib koos kasutada või igaüht võib eraldi või kombineerida mõnda. Sobib ka rasedatele, on ohutu, uni tuleb sügav, ärkamine puhanunaKahjulikud mõjud puuduvad (erinevalt uinutitest, mis on ravimid). Vitamiini ja lisandi valimisel on rõhku pandud, et see oleks ebasoovitavate lisaainete vaba või kõige vähemate lisaainetega, mis saada on ning kõige odavama hinnaga ostukoht.


Unemati
Võetakse 30 min enne magama minekut:

  • 5-HTP (LINKGriffonia simplicifolia (taim) seemne ekstrakt. Ekstrakt on kangem, kui taim, seega tõhusam ja läheb vähem sama efekti saavutamiseks, looduslik päritolu.

Toimed:
- Suureneb serotoniini taset ajus ("õnne tunde" hormoon)
- Parandab meeleolu ja leevendab stressi
- Parandab une kvaliteeti ja normaliseerib isusid

Praktikas toime sujuv ja meeldiv, õhtul võttes toob hea une, ärkamine puhanuna. Kapsel väike ja lihtne võtta  Kasutuskorra hind 2 kapslit ca 0,19€


ja/või



  • Kvaliteetne B12 vitamiin metüülkobalamiinina (siit) 20 mg (4 suus sulavat tabletti). B12 lisaboonusena kaitseb aju ja närvisüsteemi glutamaatide ja kunstlike magustajate poolt põhjustatud ajukahjustuste eest. Oluline rakkude kasvu- ja uustootmisprotsessides. Vajalik immuun- ja närvisüsteemi funktsioneerimiseks. B12 võtmisel on väga oluline juurde võtta B9 vitamiini (siit) folaat, mitte foolhape. Kasutuskorra hind ca B12 (1,40) + B9 (0,13) = 1,53€
ja/või

  • Kvaliteetset kuntsliku pärmivaba probiootikumi (siit) 2 kapslit. Lisaboonusena korrastavad soolestiku tööd (paraneb seedimine, jume jne), tugevdavad immuunsüsteemi.  Kasutuskorra hind ca 1,44€

>>NB! Kui probiootikumid on lõpetanud suuremad korrastused kehas, siis mõjub kui erguti!

ja/või


Magneesiumglütsinaat (siit) 1000 mg, ise kapseldada. 00 suurusega kapsel (siit) mahutab 1000 mg magneesiumglütsinaati. Aine ise on jäleda maitsega, seega on kapseldamine oluline. Magneesiumglütsinaat lisaks heale unele rahustab ning lõdvestab lihased. Osadele ei pruugi magneesiumglütsinaat sobida, sest võib tekitada kerge peavaluKasutuskorra hind ca Mag Glüts (0,04) + kapsel (0,02) = 0,06

ja/või
  • B3 vitamiini niatsiinina (siit) 250-500mg. Väga oluline vitamiin närvisüsteemile, rahustab. Lisaboonusena hoiab tasakaalus vere kolesteroolisisaldust, remondib pragunenud veresooni ning takistab juuste hallinemist. Niatsiin teeb punase lööbe mõneks ajaks sooja-külma tunde ka. See on ohutu. Kui keha on küllastunud, siis selliseid sümptome enam ei avaldu. Kasutuskorra hind ca 0,06
ja/või
  • Magneesium L-Treonaat (LINK), tugev aju lõdvesti, lisaks heale unele parandab mälu, tuju ja närvisüsteemi toimimist.

Kasutuskorra hind 1 kapsel ca 0,33€


Võetakse 30 min enne magama minekut probiootikumid tühjale kõhule, teised (B9 vitamiin, magneesium, B3 vitamiin) kerge puuviljaga.

Melatoniin, palderjan, uinutavad teed, mesi piimaga, uinutavad tinktuurid, alkohol ja jalavannid on nende variantidega võrreldes väga nõrga toimega.

Erinevalt tavaravimitest nende vitamiinidega/lisanditega doose tõstma kunagi ei pea, et toime säiliks. Vastupidi, nende vahenditega organismis korvatakse puudujääk ning vitamiine võib võtta hoopis kuurina ja/või omavahel kombineerides.



Lingid (parim hind ja kvaliteet):
5-HTP 》 siit
B12  siitB9 》 siit
Probiootikumid  siit
Magneesiumglütsinaat  siit, kapslid 》 siit
B3  siit
Magneesium L-reonaat 》 siit
Melatoniin  siit

Lisalugemist: 

- B12 vitamiinist põhjalikult siit
- B12 vitamiini valimine siit
- Probiootikumide valimisest siit
- Magneesiumglütsinaat ja tootjate varjatud info siit
- Üleüldiselt B grupi vitamiinidest siit


Märksõnad: Hea uni, unerohi, magneesium glütsinaat, 5 htp, magnesium L-threonate, Threonate


Viimati täiendatud 4.12.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly